ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΔΕ ΝΟΟΥ ΦΗΛΙΝΓΚΣ ΓΟΥΕΜΠΣΑΪΤ

Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Οι Αναισθηματιες Εντιτορς σας

Αυτός είναι ο Νούλλης, συνήθως ήρεμος...


Κι αυτος ειμαι εγώ, ο Μπενίτος, συνήθως νομοταγής...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου