ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΔΕ ΝΟΟΥ ΦΗΛΙΝΓΚΣ ΓΟΥΕΜΠΣΑΪΤ

Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Εικόνα - Twilight

εσύ θα το έκανες...?
Μεγα Ρησπέκτ στον φίλο Κυριάκο, πλήρες ΑΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΑ από το Δάλι της Λευκωσίας

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ατάκα - Κρέας

'Μερικές φορές νιώθω ότι είμαι τόσο κρέας, που αρχίζω να μετατρέπομαι σε μπιφτέκι'

Τί κρέας είσαστε εσείς?

Βίντεο - Τιτανικός #2

Ακόμα ένα βίντεο υπό την επήρεια αναισθημάτων. 
Ευχαριστούμε την Εύα (ΕΝ ΝΩΘΕΙ) που μας το έστειλε.

Τραγούδι - Στράτος Διονυσίου

Ευχαριστούμε τον φίλο Στέφανο που μας το έστειλε. Άιντεεεε

http://soundcloud.com/noullis606/stratos-dionysiou