ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΔΕ ΝΟΟΥ ΦΗΛΙΝΓΚΣ ΓΟΥΕΜΠΣΑΪΤ

Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Οι Αναισθηματιες Εντιτορς σας

Αυτός είναι ο Νούλλης, συνήθως ήρεμος...


Κι αυτος ειμαι εγώ, ο Μπενίτος, συνήθως νομοταγής...


Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Νέα ψηφοφορία σε αιώνιο ερώτημα! Ψηφίστε

Μετά την τεράστια επιτυχία του πρώτου μας Poll συνεχίζουμε την ποιοτική μας πορεία με ακόμη μια συνταρακτική ψηφοφορία.

Πρόκειται για ένα ερώτημα που μας έθεσε ο φίλος και σταθερός επισκέπτης της σελίδας μας Μπός-Πάμπος!

Η ερώτηση έχει ως εξής:

Μετά την "Κατάθεση Ψυχής" στην τουαλέτα, πότε σκουπίζεστε?


Η ψήφος είναι ανώνυμη γι'αυτό μην φοβάστε. Το μυστικό σας θα πεθάνει μαζί μας...

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Το Μεγαλύτερο και Ιστορικότερο Kυπριακό Poll EVER

Ήρθε η ώρα να ανακαλύψουμε την αλήθεια σε ένα από τα μεγαλύτερα ερωτήματα της σύγχρονης Κυπριακής ιστορίας...

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ?



Μπορείτε να επιλέξετε περισσότερες από μία απαντήσεις καθώς σαν κλασσικοί Κύπριοι τα αισθητήρια γλώσσας και ουρανίσκου δέχονται πολλαπλούς ερεθισμούς...

Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Γράμμα - Κύριε Υπουργέ

Κύριε υπουργέ Αμυνας,

Επιτρέψτε μου να σας εκθέσω το πρόβλημά μου και να σας ζητήσω να τακτοποιήσετε το θέμα μου. Περιμένω να μου “έρθει το χαρτί” για να παρουσιαστώ στο στρατό…

Είμαι 24 χρονών και έχω παντρευτεί μια χήρα 44 χρονών, η οποία έχει μια κόρη 25 χρονών, την οποία παντρεύτηκε ο πατέρας μου. Επομένως ο πατέρας μου, αφού παντρεύτηκε την κόρη μου, είναι γαμπρός μου.

Επιπλέον η κόρη μου, αφού είναι σύζυγος του πατέρα μου, έγινε και μητριά μου.

Η γυναίκα μου κι εγώ αποκτήσαμε τον περασμένο Ιανουάριο ένα γιο. Κατά συνέπεια εκείνος, είναι αδερφός της συζύγου του πατέρα μου και κουνιάδος του πατέρα μου. Είναι όμως και θείος μου, αφού είναι αδερφός της μητριάς μου. Αρα ο γιος μου είναι θείος μου.

Η σύζυγος του πατέρα μου απέκτησε τα Χριστούγεννα ένα γιο, ο οποίος είναι ταυτόχρονα αδερφός μου, αφού είναι γιος του πατέρα μου, και εγγονός μου, αφού είναι γιος της κόρης της γυναίκας μου.

Τότε εγώ είμαι αδερφός του εγγονού μου και, επειδή ο σύζυγος της μητέρας κάποιου είναι πατέρας του, αυτό έχει ως αποτέλεσμα εγώ να είμαι πατέρας της κόρης της γυναίκας μου και αδερφός του γιου της. Επομένως είμαι ο παππούς μου.

Δεδομένου αυτού, σας παρακαλώ να με απαλλάξετε, αφού ο νόμος απαγορεύει πατέρας, γιος και εγγονός να υπηρετούν ταυτόχρονα στον στρατό.

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Εικόνα - Twilight

εσύ θα το έκανες...?
Μεγα Ρησπέκτ στον φίλο Κυριάκο, πλήρες ΑΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΑ από το Δάλι της Λευκωσίας

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ατάκα - Κρέας

'Μερικές φορές νιώθω ότι είμαι τόσο κρέας, που αρχίζω να μετατρέπομαι σε μπιφτέκι'

Τί κρέας είσαστε εσείς?

Βίντεο - Τιτανικός #2

Ακόμα ένα βίντεο υπό την επήρεια αναισθημάτων. 
Ευχαριστούμε την Εύα (ΕΝ ΝΩΘΕΙ) που μας το έστειλε.

Τραγούδι - Στράτος Διονυσίου

Ευχαριστούμε τον φίλο Στέφανο που μας το έστειλε. Άιντεεεε

http://soundcloud.com/noullis606/stratos-dionysiou

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2012

Ατάκα - Casino

Ατάκα από έναν Κύπριο -χωρίς ίχνος αισθημάτων- σε Καζίνο της Αγγλίας, μετά από BlackJack (προς τον Dealer):

Μα πού πάεις ρε μες τα σπερμένα?? Έφκα με το τάγκα το λεοπαρδαλέ πας το τραπέζιν τζιαι χόρεψε μου Τσιάρλεστον. 
ΝΙΑΟΥ

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Βίντεο/Ατάκα - Παππούς οδηγάει και δεν νιώθει

Στη Λεμεσό ο παππούς οδηγάει υπό την επήρεια αναισθημάτων

Όταν τον πήγαν στον αστυνομικό σταθμό είπε την εξής ατάκα:
"Ερώταν με τζιε η γεναίκα μου πού ξέρω τόσον κόσμο!"

Βίντεο - Γάμος Χωρίς Αισθήματα

Σε αυτό το βίντεο βλέπουμε πως είναι ένα ζευγάρι ΧΩΡΙΣ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ!


Ευχαριστούμε το Μάριο από τη Σκωτία για αυτό το αριστούργημα

Βίντεο - Υπέρτατο έπος εκ Ρωσσίας

Υπέρτατο έπος εκ Ρωσσίας, με εμφανής έλλειψη αισθημάτων

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Βίντεο - Ο Λάιον Κίνγκ

 ο τύπος ξεχειλίζει από αναισθήματα


 

Ατάκα: Τί λες ρε?????

Ατάκα που άκουσα από ένα τύπο σε λεωφορείο:

  "...Τί λες ρε??? ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΥΩΝΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΤΟ Μ*ΥΝΙ?"

 Είναι φανερό ότι ο τύπος, απλά ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙ! Εύγε αγόρι μου!

Φώτος - Νάμπερ 1 - Εφηβεία


Ο φίλος Κώστας από Θεσσαλονίκη, μας εξηγεί μέσα από την φωτογραφία του, πώς ένιωθε κατά τις δύσκολες φάσεις της εφηβείας, και πώς κατέληξε να είναι χωρίς αισθήματα...


στείλετε κι εσείς τις φωτογραφίες σας στο "noou-feelings@hotmail.com"