ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΔΕ ΝΟΟΥ ΦΗΛΙΝΓΚΣ ΓΟΥΕΜΠΣΑΪΤ

Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Εικόνα: Όταν οι αναίσθητοι κάνουν μάθημα Χημείας

Ευχαριστούμε το φίλο Νικόλα για την εικόνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου