ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΔΕ ΝΟΟΥ ΦΗΛΙΝΓΚΣ ΓΟΥΕΜΠΣΑΪΤ

Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Ατάκα - Νάταλι Θάνου

ε ρε παράσταση...

 

(για όσους δεν γνωρίζουν την Νάταλι Θάνου)
 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου