ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΔΕ ΝΟΟΥ ΦΗΛΙΝΓΚΣ ΓΟΥΕΜΠΣΑΪΤ

Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Φώτος - Νάμπερ 1 - Εφηβεία


Ο φίλος Κώστας από Θεσσαλονίκη, μας εξηγεί μέσα από την φωτογραφία του, πώς ένιωθε κατά τις δύσκολες φάσεις της εφηβείας, και πώς κατέληξε να είναι χωρίς αισθήματα...


στείλετε κι εσείς τις φωτογραφίες σας στο "noou-feelings@hotmail.com"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου