Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!
Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012
Φώτος - Νάμπερ 1 - Εφηβεία
Ο φίλος Κώστας από Θεσσαλονίκη, μας εξηγεί μέσα από την φωτογραφία του, πώς ένιωθε κατά τις δύσκολες φάσεις της εφηβείας, και πώς κατέληξε να είναι χωρίς αισθήματα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου