Ατάκα που άκουσα από ένα τύπο σε λεωφορείο:
"...Τί λες ρε??? ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΥΩΝΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΤΟ Μ*ΥΝΙ?"
Είναι φανερό ότι ο τύπος, απλά ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙ! Εύγε αγόρι μου!
"...Τί λες ρε??? ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΥΩΝΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΤΟ Μ*ΥΝΙ?"
Είναι φανερό ότι ο τύπος, απλά ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙ! Εύγε αγόρι μου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου