ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΔΕ ΝΟΟΥ ΦΗΛΙΝΓΚΣ ΓΟΥΕΜΠΣΑΪΤ

Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Ατάκα: Τί λες ρε?????

Ατάκα που άκουσα από ένα τύπο σε λεωφορείο:

  "...Τί λες ρε??? ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΥΩΝΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΤΟ Μ*ΥΝΙ?"

 Είναι φανερό ότι ο τύπος, απλά ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΙ! Εύγε αγόρι μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου