Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!
Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012
Βίντεο - Τιτανικός
αν ειχα αισθηματα, θα ετρεχαν δακρυα συγκινησης αυτη τη στιγμη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου