ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΔΕ ΝΟΟΥ ΦΗΛΙΝΓΚΣ ΓΟΥΕΜΠΣΑΪΤ

Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Βίντεο - Τιτανικός

αν ειχα αισθηματα, θα ετρεχαν δακρυα συγκινησης αυτη τη στιγμη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου