Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!
Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012
Εικόνα - Twilight
εσύ θα το έκανες...?
Μεγα Ρησπέκτ στον φίλο Κυριάκο, πλήρες ΑΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΑ από το Δάλι της Λευκωσίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου