ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΔΕ ΝΟΟΥ ΦΗΛΙΝΓΚΣ ΓΟΥΕΜΠΣΑΪΤ

Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Εικόνα - Twilight

εσύ θα το έκανες...?
Μεγα Ρησπέκτ στον φίλο Κυριάκο, πλήρες ΑΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΑ από το Δάλι της Λευκωσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου