ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΔΕ ΝΟΟΥ ΦΗΛΙΝΓΚΣ ΓΟΥΕΜΠΣΑΪΤ

Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Ατάκα - Κρέας

'Μερικές φορές νιώθω ότι είμαι τόσο κρέας, που αρχίζω να μετατρέπομαι σε μπιφτέκι'

Τί κρέας είσαστε εσείς?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου