ΓΟΥΕΛΚΑΜ ΤΟΥ ΔΕ ΝΟΟΥ ΦΗΛΙΝΓΚΣ ΓΟΥΕΜΠΣΑΪΤ

Παρακαλούμε όσοι θέλετε να μας στείλετε email στο "noou-feelings@hotmail.com" περιγράφοντας τη δική σας ιστορία/φωτογραφία/ατάκα με την οποία θα μας αποδείξετε ότι ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ!

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Τραγούδι - Στράτος Διονυσίου

Ευχαριστούμε τον φίλο Στέφανο που μας το έστειλε. Άιντεεεε

http://soundcloud.com/noullis606/stratos-dionysiou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου